Zuiver nieuwe co-sponsor, Unilever en Heineken blijven Team Jumbo-Visma trouw
Met Zuiver Vastgoed Groep begroet Team Jumbo-Visma een nieuwe co-sponsor. Daarnaast blijven Unilever en Heineken trouw aan de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.
Zuiver Vastgoed Groep bindt zich voor één jaar aan Team Jumbo-Visma, waarbij het bedrijf zich focust op de wielertak. Ook zal het logo van Zuiver zichtbaar zijn op het World Tour-shirt van 2020. De intentie is uitgesproken om de looptijd van één jaar uit te breiden naar een tweede en derde jaar. Zuiver volgt daarmee simpel.nl op.
Tevens wordt het contract met Unilever verlengd met drie jaar. Er is een hernieuwd en vergroot partnership aangegaan. Visualisatie van deze samenwerking komt tot uiting door de plaatsing van B-Better op het wielertenue.
Ook Heineken, dat zich zowel op de wielerploeg als de schaatsploeg richt, blijft voor nog een jaar trouw.
Calvé komt op het shirt van het development team te staan en gaat zich met name richten op de activiteiten van de Team Jumbo-Visma Academy. Lipton blijft zich focussen op zowel het wieler- als schaatsteam. Unox focust zich dan weer op de schaatsploeg.