De L op ons Tour de France-shirt
Vorige maand presenteerden we het shirt waarin onze renners de Tour de France van dit jaar zullen rijden. Natuurlijk staan de logo’s van onze belangrijkste partners ook op dit shirt. Een van die logo’s maakt in de Tour zijn debuut. Het is de 'L' van L-founders of loyalty. Het beeldmerk is afgedrukt op de achterzijde en siert de bovenrug van de atleten.
Loyaliteitsprogramma’s ontwerpen, creëren en implementeren voor retailers, daarin is L-founders of loyalty gespecialiseerd. Het bedrijf heeft zestien vestigingen wereldwijd en twaalfhonderd jaar aan ervaring. Innoveren met een goed begrip van de fundamentele principes van een business of sport, dat is volgens Richard Plugge, algemeen directeur van Team Jumbo-Visma, een belangrijke overeenkomst tussen L-founders en de sportploegen.
L-founders of loyalty werd opgericht door Robert van der Wallen. In 2012 begon hij met zijn toenmalige bedrijf BrandLoyalty met de sponsoring van de schaatsploeg van Jac Orie en in 2014 was hij nauw betrokken bij de totstandkoming van Team Jumbo-Visma. Tegenwoordig is Van der Wallen commissaris en naast sponsor nog steeds een loyale en betrokken partner.
"Het partnership tussen ons team en L-founders of loyalty is waardevol en duurzaam", aldus Plugge. "We hopen dat hun betrokkenheid een extra impuls geeft aan onze renners tijdens de Tour de France van komende zomer.”