Veelgestelde vragen - webshop
Vind hieronder de antwoorden op de meestgestelde vragen over de shop.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer jouw bestelde item op voorraad is, dan kun je uitgaan van de levertijden op deze pagina.
Heb je een item in een pre-order besteld? Dan wordt je complete bestelling verzonden op het moment dat jouw bestelde item op voorraad komt. De verwachte leverdatum staat vermeld op de productpagina, bevestigingsmail en in jouw profiel.
Ik wil graag een item retourneren, hoe doe ik dat?
Op de pakbon bij je bestelling vind je ons retouradres. Bekijk op deze pagina hoe je jouw bestelling kunt retourneren.
Ik wil graag een artikel omruilen voor een andere maat, hoe doe ik dat?
Helaas is het niet mogelijk om je producten direct te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Je dient het product dat je toch niet wilt terug te sturen naar Hexspoor en het juiste product of maat opnieuw te bestellen via deze website. Je krijgt het aankoopbedrag van je eerst bestelde product uiteraard van ons terug.
Kan ik een fiets kopen van Team Visma | Lease a Bike?
Onze fietsen worden geveild via onze partner MatchWornShirt, bekijk hier de actuele veiling. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat oude fietsen worden verkocht tijdens onze verkoopdagen. Houd voor meer informatie hierover onze website, e-mails en social media kanalen goed in de gaten. Er is geen andere mogelijkheid om een fiets te kunnen kopen van het team.
Ik heb meerdere orders geplaatst. Kan dit worden samengevoegd zodat ik maar één keer verzendkosten hoef te betalen?
Helaas, omdat jouw bestelling meteen wordt verwerkt kunnen we helaas geen aanpassing meer doen na jouw bestelling.
Mijn betaling wil niet lukken
Bekijk op deze pagina wat onze betaalmogelijkheden zijn en waarom jouw betaling mogelijk mislukt.
Ik heb een andere vraag over mijn bestelling.
We helpen je graag! E-mail ons op shop@teamvismaleaseabike.com zodat je verder kunnen helpen.