Powered by
1/5 Luxembourg › Luxembourg 158km
2/5 Junglinster › Schifflange 155km
3/5 Rosport › Diekirch 201km
De nationale kampioenschappen tijdrijden: de uitslagen

Ook dit jaar nemen de renners van Team Visma | Lease a Bike weer deel aan de nationale tijdritkampioenschappen in diverse landen. In Nederland, België, Groot-Brittannië, Hongarije, Noorwegen, Italië en Duitsland strijden zij tegen de klok om de felbegeerde kampioenstruien. Bekijk hier alle uitslagen en prestaties van onze renners in de nationale tijdritkampioenschappen.

Benieuwd wie waar en wanneer rijdt? Klik hier voor een overzicht.

Affini snelt naar zilver in Italië

Edoardo Affini heeft een zilveren medaille veroverd bij de nationale tijdritkampioenschappen in Italië. Op het 35 kilometer lange parcours in en rondom Grossetto haalde de 27-jarige renner van Team Visma | Lease a Bike een gemiddelde snelheid van ruim 53 kilometer per uur. Filippo Ganna kroonde zich tot nationaal kampioen en was 23 seconden sneller dan Affini, die voor de vierde keer het podium op mocht. "Dit was een van de beste tijdritten die ik gereden heb de laatste tijd."

Henderson boekt tweede tijdrittitel in Groot-Brittannië

Anna Henderson is voor de tweede keer in haar carrière Brits kampioen tijdrijden geworden. De 25-jarige was in Catterick verreweg de snelste. "Hier ben ik heel trots en blij mee", sprak ze na afloop. Lees haar reactie hier.

Valter mist Hongaarse tijdrittitel op haar na

Attila Valter is er niet in geslaagd om een nieuwe Hongaarse tijdrittitel aan zijn palmares toe te voegen. Valter gaf tien seconden toe op de verrassende winnaar Barnabás Peák.

Markus prolongeert Nederlandse tijdrittitel, zilver voor Nooijen

Riejanne Markus heeft zich opnieuw gekroond tot de Nederlandse kampioene op de tijdrit. De 29-jarige was in Steenbergen een halve minuut sneller dan ploeggenote Lieke Nooijen, die verrassend het zilver greep. Lees meer over de titel van Riejanne.

Van Dijke mist titel op een seconde

Mick van Dijke heeft zilver veroverd op het NK tijdrijden. De 24-jarige renner kwam slechts één seconde tekort ten opzichte van winnaar Daan Hoole. Bart Lemmen werd dertiende. Lees hier meer over de wedstrijd.

Pattinson pakt titel bij Britse beloften

Tomos Pattinson heeft zichzelf tot Brits kampioen tijdrijden bij de beloften gekroond. De renner van het Team Visma | Lease a Bike Development Team was in Catterick enkele seconden sneller dan de concurrentie. Lees hier meer.

Riedmann vijfde op Duits kampioenschap tijdrijden voor beloften

Linda Riedmann kwam als vijfde over de streep op het Duits kampioenschap tijdrijden voor beloften.