Team Jumbo-Visma trekt 7 nieuwe partners en suppliers aan
Team Jumbo-Visma heeft zeven nieuwe partners en suppliers aan zich weten te binden. Het wielerteam heeft onder meer een overeenkomst gesloten met pastamerk Grand’Italia en zich verzekerd van een samenwerking met SeaSucker voor inventieve dakrekken op de auto’s.
Grand’Italia
Pastamerk Grand’Italia is aankomend seizoen een nieuwe official partner. Het merk zal de ploeg tijdens koersen voorzien van Italiaanse pasta en pastasauzen. Samen met de producten van hoofdsponsor Jumbo spelen de kwalitatieve producten van Grand’Italia een belangrijke rol in de voedingsstrategie van Team Jumbo-Visma. Er is een contract getekend voor één jaar, met intentie voor meerdere jaren. Grand’Italia en het team zien bovendien kansen om het partnership online en in samenwerking met Jumbo te activeren.
SeaSucker
SeaSucker, LCC levert Team Jumbo-Visma de komende drie jaar fietsendragers. Op de dakrekken, die door middel van vacuüm zuignappen worden bevestigd, kunnen negen fietsen staan. SeaSucker heeft zijn rekken afgestemd op de modellen van Mercedes-Benz waar het team de komende drie jaar in rijdt.
Dr. Sticker
Reclame en sign-bedrijf Dr. Sticker zorgt de komende drie jaar voor de bestickering van Service Course en de auto’s. Dit doet het bedrijf met de folies van Avery Dennison.
4iiii
De wielrenners van het team zullen het komende jaar de hartslagbanden van 4iiii gebruiken. Hiermee kan tot tien keer nauwkeuriger de hartslag gemeten worden dan met een reguliere hartslagmeter.
Obi4wan
Obi4wan levert Team Jumbo-Visma mediarapportages. De organisatie geeft relevante inzichten over reputatie, branche en stakeholders uit online en offline data, social media, printmedia en radio en televisie.
Xsens
Het komende seizoen zal het performance team van de wielerploeg gebruik maken van de 3D tracking technologie van Xsens. Middels deze technologie is het team in staat om de positie en techniek op de fiets optimaal te analyseren.
TDE
Digitaal sportmarketingbureau TDE en Team Jumbo-Visma zijn een meerjarig partnership aangegaan om een nieuw online platform te ontwikkelen. De samenwerking sluit naadloos aan bij de marketingcommunicatiestrategie van het Team Jumbo-Visma.